Online Werkplekken

Online werkplek SECone 

secone

SECone Online werkplek: hét middel voor organisaties met flex-, mobiele- en thuiswerkplekken om medewerkers op een veilige manier toegang te geven tot het bedrijfsnetwerk.

Geef uw medewerkers de mogelijkheid om op ieder gewenst tijdstip en locatie op een uniforme wijze gebruik te maken van uw bedrijfsinformatie en netwerk met de online werkplek.
Schaalbaar, flexibel en eenvoudig

De online zakelijke werkplek onderscheidt zich door eenvoud, platformonafhankelijkheid en het veilig koppelen van mobiele apparaten aan het bedrijfsnetwerk. Flexibiliteit in zowel beheer als gebruik kenmerkt de online zakelijke werkplek. Met een druk op de knop wordt eenvoudig en snel een Virtueel Kantoor gemaakt. Compleet met bedrijfsapplicaties en bedrijfseigen uitstraling. Spontane of tijdelijke groei kan eenvoudig door het ons platform worden afgevangen.

Beschikbaar, beveiligd en betrouwbaar
De online werkplek is inzetbaar voor organisaties die een hoge mate van beschikbaarheid en veiligheid willen voor hun bedrijfsinformatie. De online werkplek past naadloos aan op elk bestaand bedrijfsnetwerk, is altijd en overal toegankelijk middels een beveiligde inlogprocedure en daarmee uw flexibele en betrouwbare oplossing.
Werkplekken

Wij bieden een werkplek oplossingen bestaande uit een Windows 2012 Terminal Server gebaseerde oplossing. De standaard applicatie die we sowieso mee leveren is Microsoft Office 2013 Basic.
Voordeel van de online werkplek oplossing is dat medewerkers locatie onafhankelijk hun werkomgeving kunnen raadplegen zonder hiervoor extra instellingen te hoeven doen. Op elke plaats hun vertrouwde desktop starten!
De huidige hardware kan worden hergebruikt, aangezien de werkplek in de cloud zit is type en leeftijd van de huidige hardware onbelangrijk. Als alternatief kan er worden gekozen voor energiezuinige en beheer vriendelijke thin-clients.

Eigen werkplekken
Er kan ook gekozen voor een oplossing zonder werkplekken. Dit betekend dat de bestaande werkplekken ongewijzigd blijven.

Servers
De huidige servers worden vervangen door virtuele servers op het ons platform. Hierdoor zijn de servers verzekerd van betere beveiliging (Tier 3 datacenter) en hogere uptime garantie (redundantie betreffende hardware, maar ook stroom en koeling voorzieningen).
De specificaties zijn overgenomen van de huidige servers. Het besturingssysteem wordt geüpgrade naar de laatste Windows server editie. We hebben gekozen om de file-server en de Exchange server te verdelen over twee virtuele servers. Hierdoor zijn de taken verdeeld wat de beheersbaarheid vereenvoudigt.

Beheer
De beheerswerkzaamheden die wij voor de klant kunnen uitvoeren bestaan uit:
Desktops
Het aanmaken van nieuwe desktops
Het up to date houden van het Microsoft besturingssysteem
Het aanleveren en onderhouden van anti-virus software
Het restoren van een desktop in geval van problemen

Windows server
Het aanmaken van nieuwe servers
Het up to date houden van het Microsoft besturingssysteem
Het aanleveren en onderhouden van anti-virus software
Het verzorgen van backup?s
Het monitoren van de vooraf gedefinieerde indicatoren

SQL server
Het verzorgen van backup?s
Het monitoren van de status

Exchange server
Het verzorgen van backup?s
Het verzorgen van anti-virus software t.b.v. ingaande en uitgaande mails
Het monitoren van de status

Alle diensten worden geleverd volgens onze Professional SLA

Online Community SECONE
Breng uw community vandaag nog naar de cloud en krijg direct inzicht in de beschikbaarheid van uw leden met lokalisatie en live presence. Vind altijd de juiste persoon op basis van uitgebreide ledenprofielen
Wij hebben als Cloudwerkplek oplossing een wereldwijde unieke propositie klik op deze link voor 2 uitleg filmpjes

Uitleg SECone als RDP werkplek
Uitleg SECone als Community 
www.secone.com voor meer informatie

Binnen Secone vind u onderstaande Apps die het samen werken en comuniceren makkelijker maken.

Organize
Organiseer uw community in een mum van tijd. Ken rechten toe en delegeer taken en verantwoordelijkheden daar waar het hoort.
Localize
Gebruik de lokalisatiedienst om uw buitendienst efficiënt aan te sturen of weet simpelweg waar uw vrienden of collega zich bevinden.
Profiles
Vind altijd de juiste persoon op basis van het uitgebreide ledenprofiel. Bepaal zelf welke informatie u wilt delen en waarmee u gevonden wilt worden.
Presence
Deel uw aanwezigheid vanaf uw werkplek, huis of onderweg met de tablet of smartphone als u toch beschikbaar wilt zijn voor zaken of communicatie met uw community
Realtime Communication
Communicatie is nog nooit zo makkelijk geweest met de Instant Messenger (met video conferencing mogelijkheden), het Forum, de F.A.Q. en de Timeline.
Videoconferencing
Gratis video conferencing vanuit uw internet browser zonder iets te hoeven installeren van hoge kwaliteit en lage bandbreedte.
Instant messaging
Chat met andere leden of groepen uit uw community en wees altijd bereikbaar op de PC, Mac, smartphone of tablet.
Timeline en news
Blijf altijd op de hoogte met de voor u interessante berichten op de Timeline, community nieuws, persoonlijke RSS en social media feeds.
Forum en F.A.Q.
Bespaar veel tijd door niet in herhaling te vallen en borg de enorme hoeveelheid aan kennis in uw community in het forum en de F.A.Q.
Team samenwerking
Bereik optimale resultaten met uw planning en projecten met behulp van team samenwerk apps als bestandsdeling, project & taak management en de evenementenkalender.
Projectmanagement
Beheer uw persoonlijke en team projecten en delegeer taken met de overzichtelijke project- & taakmanagement apps.
Planning en control
Met tools als gedeelde agenda?s, projecten, locaties en presence kunt u uw medewerkers aansturen wanneer ze beschikbaar en in de buurt zijn.
Wiki en media
De meest uitgebreide encyclopedie ter wereld geïntegreerd in SECONE: WikiPedia en diens multimedia platform WikiMedia.
File sharing
Talloze dubbele en verouderde bestanden die rondslingeren zijn niet meer nodig door bestandsdeling en centralisatie in de cloud.
Remote Desktop
Ontzorg uw organisatie met het volledige pakket inclusief het laaiend snel gehoste remote desktop oplossing met Windows 8, Office 2012/365 en Exchange.
Frontdesk
Communiceer in SECONE direct met uw klanten, leveranciers, partners en andere relaties met de Servicedesk en Ticket Systeem apps.
Voor meer informatie kijk op www.secone.com